27 listopada Centrum Edukacji i Pracy Młodzieży w Warszawie zorganizowało wizytę studyjną do firmy Natural Brands Sp. z o.o. dla uczestników Hufca Pracy 7- 4 oraz Hufca Pracy 7-9 kształcących się w zawodzie kucharz.
Firma Natural Brands Sp. z o.o. jest najbardziej rozpoznawalną marką w Polsce z fit daniami gotowymi, które zostały wyróżnione w 2019 roku Złotą Perłą Rynku FMCG zajmując I-sze miejsce w tym konkursie, natomiast soki FITLY są absolutnym leaderem swojej kategorii.
Na powitanie cała grupa zostało bardzo miło przywitana przez samego założyciela firmy - Pana Pawła Bachanka, który przedstawił historię powstania przedsiębiorstwa, opowiedział o produkowanych wyrobach, zastosowaniu najnowocześniejszych urządzeń i technologii oraz najwyższych normach bezpieczeństwa produkcji. Po poczęstunku, w formie świeżych soków własnej produkcji, uczniowie mieli szansę kompleksowo zapoznać się pracą przedsiębiorstwa. Przechodząc strefy bezpieczeństwa oraz strefę buforową, w ubraniach ochronnych uczestnicy przeszli przez miejsca kluczowe dla funkcjonowania przedsiębiorstwa oraz poznali charakter i specyfikę pracy zakładu z obserwacją całego cyklu produkcyjnego.
Właściciel zobrazował uczestnikom wizyty sposoby aplikowania na różnorodne stanowiska oraz formy ścieżek kariery możliwych do zrealizowania w jego firmie.
Młodzi ludzie byli pod ogromnym wrażeniem całego spotkania jednogłośnie stwierdzając, że jest to praca, w której chcieliby się rozwijać. Utwierdzić ich w tej opinii mogły słowa Pana Pawła Bachanka wypowiedziane na zakończenie wizyty: „Każdego dnia podejmujemy decyzję o tym, co jest dla nas i dla Was priorytetem”.